Teljeskörű esküvő szervezése, menedzselése és tanácsadás
A Budapest Esküvőszervező csapat csak komplett szervezést vállal. Helyszín, catering, ceremóniamester, zenei szolgáltatás, fotós, videós, dekoráció egy egységet alkot. Ezen szolgáltatások megrendelése irodánkon keresztül történik, mert felelősséget csak így tudunk vállalni az esküvői rendezvény tökéletes lebonyolításáért.
Pénz
Idő
Mosoly
Komplex esküvőszervező szolgáltatásunk
» Mire terjed ki a szolgáltatásunk?
Minden az esküvővel kapcsolatos teendők elvégzésében segítünk. Minden pár más, mások az elképzeléseik, igényeik és mi itt a Budapest Hochzeit-ban ehhez megfelelően alkalmazkodunk.
Segítünk kiválasztani a megfelelő helyszínt, a hozzátok leginkább illő szolgáltatókat javaslunk. A menyasszonyt elkísérjük a ruha próbára, hiszen „kívülállóként” biztosan a számára legelőnyösebb ruhára mondjuk ki, hogy „Tökéletes” :). Közösen megtervezzük az esküvő költségvetését, előkészítjük a szerződéseket, menedzseljük az abban foglalt mérföldköveket. Leszervezzük a helyszínbejárásokat, étel-ital, sütemény és torta kóstolást.
Egy dolgot azonban sosem teszünk: nem döntünk helyettetek. Mi a lehetőségeket szállítjuk és kínáljuk Nektek, de mindig a Ti kezetekben van a döntés.
A legfontosabb, hogy a Ti elképzeléseiket valósítsuk meg a kiválasztott esküvői stábbal, nem engedjük, hogy olyat erőltessenek rátok, ami nem a Ti személyiségetek vagy érdekeiteket képviseli.
Ez persze nagy kihívás néhány találkozó után, úgy, hogy az esküvő előtti hónapokban ismerkedünk meg. A mögöttünk álló több, mint 600 esküvő mondatja velünk azt, hogy ahhoz, hogy sikeresek vagyunk a szakmánkban az annak köszönhető, hogy emaptikusak, toleránsak vagyunk, figyelünk rátok, a vendégekre, szolgáltatókra, ötleteiteket beépítjük az esküvőbe, de egyben határozottak és kreatívak is vagyunk; és csak olyan ötleteket pártolunk, mely élőben is megvalósítható.
Az első beszélgetés és a szervezés menete
Az első beszélgetés
Az első beszélgetés során mindannyian kényelmesen hátradőlünk a kanapénkon és Skype segítségével kontaktba lépünk egymással és beszélgetünk az esküvőtökről. Ha lehetőségeket van rá, akkor személyesen az irodánkban hívunk meg benneteket egy üdítő vízre, forró kávére, teára és itt elmesélitek az elképzeléseket, ötleteket, álmaitokat, barátok esküvőjén jó és rossz a tapasztalatokat, (mi az amit biztos nem szeretnénk), aztán beszélgetünk, hogy lehetne az esküvőtök megvalósítani, elkezdeni, miben tudnánk Nektek segíteni.
Először az esküvő stílusának és a vendégek számának megahatározására kerül sor. Kíváncsiak vagyunk milyen stílusú esküvő a megvalósítandó álom. Ha ez képek szintjén meg van,akkor ehhez megfelelően kell hozzányúlnunk az ismerősök, barátok esküvőjén látottakhoz, tapasztaltakhoz, esküvői menetrendhez, lehetőségekhez, ötletekhez. Le kell leszűrni a pozitív és negatív (értsd én máshogy csinálnám) élményeket. Ezeket a pozitív és kerülendő élményeket összeírjuk,hogy mi is mindig tudjuk, hogy mik azok a pontok ami számotokra nagy hangsúlyt kapnak és mi az amitől minden körülmények között megóvunk benneteket.
Fontos!
Az esküvő stílusa és létszáma lesz az irányadó az esküvői helyszín megfelelő kiválasztásánál. Hiszen nem érdemes egy 200 fős rendezvénytermet lefoglalni Budapest szívében, ha csak egy kis létszámú esküvőt szeretnének. Ellenben az is kellemetlen, ha a 150 fős násznép leültetése nem megoldható az elképzelt dunai panorámás rendezvényhajón.
Dekoráció szempontjából is fontos a sorrend tartása, mert egy barokk bálteremben nehéz egy vintage stílusú esküvői dekoráció kivitelezése.
Ha megtaláltuk és vizionáltuk az esküvő stílusát és körülbelüli létszámát, akkor a továbbiakban mi szállítjuk Nektek az inspirációkat és innentől kezdve közösen csiszoljuk az esküvő gyémántját.
Bástyák, mérföldkövek
Ezután következik, hogy a nagyobb bástyákat azaz esküvői szolgáltatókat el kell kezdeni felkutatni és lefoglalni. Örök klasszikus ilyen bástya a helyszín.
Ha helyszín kiválasztásra került, akkor következik a polgári/szimbolikus esketés vagy templomi szertartás időpontjának, helyének kitűzése. Ehhez már érdemes összeállítanunk a az esküvő forgatókönyvének főbb pontjait, mert ha erre nem ügyelünk, akkor vagy túl korán vagy túl későn kezdődik a szertartás. Így vagy unalmassá válik a délután, vagy egy flúgos futammá.
Ha lehetőség van rá, akkor javasljuk egy évvel az esküvő előtt lefoglalni a szolgáltatókat. Itt minden olyan szolgáltatóra gondolunk, akiből csak egy van. Ilyen az étterem, templom, esküvői DJ, fotográfus, cinematográfus, party zenekar, ceremóniamester…
A komplex esküvőszervező szolgáltatásunk kiterjed a határidők betartására és figyelünk arra, hogy nem elaprózva küldjük számotokra az infokat, hanem egy levélben, hogy könnyen, gyorsan és hatékonyan tudjatok dönteni, ezzel is sok időt és ősz hajszálat megspórolva számotokra.
Aztán jön a puhább tétel az esküvői dekor. De ugye úgy kell helyszínt választanunk, hogy a dekoros cég megtudja valósítani azt a stílust, amit a szervezés elején kitűztünk. A dekoros kiválasztását sem szabad nagyon halogatni, mert egy profi és keresett dekoros cég lehetőségei is végesek. Egy napra két-három esküvőt tudnak vállalni.
Fontos!
A szervezés során sok apró kérdésre kell választ adnunk. Van amire mi fogunk, mert a szervezés és menedzsment szolgáltatásunkhoz tartozik, de van amiben Nektek kell kimondani a végszót, mivel akármilyen szemszögből is nézzük, Ti vagytok a megrendelők, a Ti esküvőtök lesz 🙂
Minden esetben a célunk az, hogy a közöttünk lévő kommunikáció átlátható legyen és Ti is és Mi is ugyanazt tudjuk az esküvőről és a közös tudásunkat képviseljük a többi szolgáltató felé, így elkerülve a különböző félreértékeseket.
Tudjuk, hogy mik lehetnek az apró buktatók, amire figyelni kell egy esküvő szervezésekor.
Felkészülten állunk hozzá a szervezéshez, ezer meg ezer hiba birtokában vagyunk, melytől megóvhatunk benneteket. Tudjuk, hogy mennyibe kerül egy szolgáltató, milyen minőségű szolgáltatást kapunk ezért az árért, mi az optimális ár-érték arány. Kitől várhatunk mindig profi szolgáltatást és maximális emberi hozzállást. Nincsenek felesleges körök, így könnyen megtalálhatjátok a hozzátok leginkább illő szolgáltatókat.
Külföldről esküvőt szervezni?
Célunk
A legfontosabb, hogy a Ti elképzeléseiket valósítsuk meg a kiválasztott esküvői stábbal, nem engedjük, hogy olyat erőltessenek rátok, ami nem a Ti személyiségetek vagy érdekeiteket képviseli.
Ez persze nagy kihívás néhány találkozó után, úgy, hogy az esküvő előtti hónapokban ismerkedünk meg. A mögöttünk álló több, mint 600 esküvő mondatja velünk azt, hogy ahhoz, hogy sikeresek vagyunk a szakmánkban az annak köszönhető, hogy emaptikusak, toleránsak vagyunk, figyelünk rátok, a vendégekre, szolgáltatókra, ötleteiteket beépítjük az esküvőbe, de egyben határozottak és kreatívak is vagyunk; és csak olyan ötleteket pártolunk, mely élőben is megvalósítható.
Célunk, hogy a szervezés folyamatát is kedves emlékké tegyük számotokra, és az esküvő napján csak magatokra és szeretteitekre tudjatok koncentrálni, tűzzel, szenvedéllyel és boldogan éljétek meg a nap örömét.
Bizalom
Számunkra nagyon fontos, hogy már az első skype-olás, találkozás során meglegyen az szimpátia köztünk. Hiszen életetek egyik legfontosabb napját bízzátok ránk, beengedtek a magánéletekbe, a bizalmasotokká válunk. Az esküvő szervezésének a menete olyan, mint a tandem ugrás. Egy repülőből is csak azzal a céggel merünk felszállni és 3 ezer méter magasan kiugrani, akikben megbízunk, hogy szakmájuk legjobbjai segítenek abban, hogy az élmény örök legyen. Ha úgy érzitek az első beszélgetés során, hogy velük nem ugranánk ki a repülőből, mert félek, hogy nem jól hajtogatták össze az ejtőernyőt a zsákba, akkor a fent említett kémia nem működik. Ha bizalommal ugranál, akkor is előfordulhat,hogy félsz, de tudod, hogy a legjobb szakmai csapattal vagy.
Mi abban az esetben vállaljuk az esküvőtöket, ha érezzük a 100%-os bizalmat. Csak így van lehetőségünk, arra, hogy zökkentőmentessé tegyük számotokra az esküvő szervezését, előkészületeit 🙂